طراحی وب سایت

یک وب سایت حرفه‌ای لازم دارید؟ مشکلی نیست!

در تگفا می‌توانید یک وب سایت سفارش دهید که با طراحی زیبا، ساختاربندی منسجم و یک سیستم خوش دست برای مدیریت خود را داشته باشد. همچنین می‌توانیم میزبانی و خرید دامنه شما را نیز بر عهده بگیریم. وقتی این وب سایت آماده شود، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم با بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) بازدید آن را افزایش دهید.

اگر می‌خواهید یک وب سایت جدید ایجاد کنید، این سایت باید نیازهای خاصی را برای شما برآورده کند. باید یک سیستم خوب در پشت آن وجود داشته باشد تا به راحتی و بدون مهارت‌های برنامه‌نویسی اجازه تغییر محتوا را به شما بدهد، و از لحاظ فنی یک ساختار امن و مستحکم فراهم می‌کند. همچنین از نظر بصری ایجاد یک طراحی منفرد نظیر گرافیک با جلوه های زیبا ویا پویانمایی  نیز باید امکان پذیر باشد. وب سایت مدنظر ما تمام این الزامات و بسیاری دیگر را پوشش می‌دهد.

طراحی وب سایت web design 3

روش شروع سریع تگفا چیست؟

طرح شروع سریع یک الگو است که در طول سال‌ها تجربه بر اساس بینشی که از نیاز مشتریان بدست آورده‌ایم توسط ما ایجاد شده است، که در آن ما می‌توانیم انواع سایتهای شخصی و شرکتی و فروشگاهی را بدون نیاز به صرف زمان زیادی بصورت عمومی  برای برنامه‌نویسی فردی برپا سازیم و بر این اساس سریع‌تر به پایان برسیم ایده پشت این موضوع این است که بر اساس تجربه و پروژه‌های وب سایت قبلی، ما یک پایه ایجاد کرده‌ایم که از آن می‌توانیم سریع‌تر و موثرتر شروع کنیم. ما کارهای عمومی زیادی را قابل تنظیم کرده‌ایم. مسلم است که این سایت فعلا تماماً آنچه شما می‌خواهید و باید باشد نیست ، ولی به هرحال نقطه شروع بسیار خوبی برای کشف نیازها و دیدگاه‌ها ست.

 

چرا شرکت تگفا

طراحی وب سایت Questionsبسیار خوب سوال بسیار مهمی است.  سایت شما نه تنها نماد شخصیت شما و کسب و کارتان است بلکه امروزه شالوده اصلی بزینس شما را تشکیل می‌دهد. بنابر این برای اینکه  سکان طراحی وب سایت خود را به دست کسی بسپارید حق دارید که تمامی سوال ها و دغدغه های شما پاسخ داده شود.

ما:

  • یک شرکت سهامی خاص ثبت شده و معتبر هستیم و لازم نیست چند سال دیگر دنبال ما بگردید.
  • از ۱۳۸۰ تاکنون اختصاصاً بر روی طراحی و برنامه نویسی وب متمرکز هستیم.
  • در طراحی سایت سرعت لود بالای صفحات را مد نظر داریم.
  • کدهای وب سایت را بصورت حرفه ای بهینه سازی می‌کنیم.
  • ضمن رعایت ریسپانسیو بودن سایت همزمان نسخه موبایل وب سایت را هم طراحی می‌کنیم.
  • برای حفظ امنیت تبادلات سایت شما SSL را برای سایت فعال می‌کنیم.
  • قبل از شروع طراحی مشاوره تخصصی رایگان خدمت شما ارائه می‌کنیم.
  • به رایگان مدیریت سایت را به شما آموزش می‌دهیم.
  • تمام تلاش خود را برای تحویل سریع سایت شما به عمل می‌آوریم.
  • با مدیریت صحیح و کم کردن هزینه های خود در شرکت قیمت های مناسبی به شما پیشنهاد می‌دهیم.

 

 

هنوز سوال دارید؟ از مشاوره رایگان ما استفاده کنید

تعدادی از نمونه کارها

طراحی وب سایت portfolio reyhan sezavar thumbnail
طراحی وب سایت portfolio espricho thumbnail
طراحی وب سایت portfolioash glass thumbnail
طراحی وب سایت portfolio kimiyagostar thumbnail
طراحی وب سایت portfolio baqban thumbnail

 

سوالات متداول

بله خدمات ثبت دامنه و هاستینگ اختصاصا برای مشتریان وب انجام میگیرد.

در صورتی که بیشتر کاربران سایت شما در ایران هستند بهتر است سرور و هاست شما در ایران باشد. اگر مشتریان شما عمدتاً در کشور دیگری هستند می‌توانید هاست همان کشور را تهیه نمایید. این مسئله نقش بسیار زیادی در سرعت بارگذاری سایت برای کاربران دارد.

بله، هاست ارائه شده توسط شرکت تگفا بر اساس یک همکاری درازمدت از سرورهای قدرتمند پرشین تولز ارائه میشود. این شرکت از بهترین سرور های روز دنیا استفاده می کند و آپتایم بالای ۹۹.۹۹% دارد.

بسیاری از مشکلاتی که پس از طراحی سایت برای دارندگان وب سایت به وجود می آید ناشی از استفاده از هاست نامناسب است، این در حالی است که اگر از هاستی قوی و معتبر استفاده نمایید این مشکلات را نخواهید داشت. به عنوان مثال با بالا رفتن آمار بازدید سایت سرعت سایت شما کم و یا از دسترس خارج نمیشود. قطعی هاست و سرعت پایین سایت تاثیر منفی زیادی در سئو سایت شما خواهد داشت .

بله. با توجه به اینکه در شرکت تگفا طراحی سایت به صورت داینامیک و بر پایه سیستم های مدیریت محتوای عمومی (بجز پروژه های خاص) انجام می‌شود امکان آپدیت و ارتقا سایت در آینده نیز وجود دارد.

در زمان طراحی سایت انعطاف پذیری لازم برای بخش مختلف سایت در نظر گرفته می‌شود تا مدیرسایت در طول زمان بر اساس نیاز فعلی و سلیقه خود قادر به ایجاد تغییر و ویرایش در قسمت‌های مختلف سایت در باشد.

اصولا، بهترین فرد برای تولید محتوای وب سایت شما فردی است که در این موضوع متخصص است. یعنی خودتان. ما به شما در مورد کلمات کلیدی که باید مورد استفاده قرار گیرند، طول متن و محتوای پاراگراف‌های جداگانه توصیه ارایه می‌دهیم.  با این حال، بسیاری از مشتریان ما هنوز هم می‌خواهند بر روی کسب‌وکار اصلی خود تمرکز کنند و یا متون نوشتاری را به یک متخصص واگذار کنند. ما برای این کار آماده‌ایم.

بله. امکان ویرایش بخش های مختلف سایت و همچنین افزودن و یا حذف مطالب توسط مشتری وجود دارد. بدین منظور آموزش های لازم صورت می‌گردد تا مشتری بتواند تغییرات لازم را شخصا اعمال کند.

بله. تیم طراحی و توسعه ما طراحی سایت را با استفاده از آخرین استانداردها و کاملا اصولی انجام می‌دهند.
تمامی کدها و تصاویر برای سایت بهینه میشوند.

در همه پروژه های طراحی وب سایت بدون استثناء در هنگام تحویل پروژه یک نسخه پشتیبان کامل از سایت گرفته میشود. در صورتی که مشتری از خدمات هاستینگ شرکت تگفا استفاده کند فرآیند بکاپ روزانه و مستمر بصورت خودکار انجام میشود و جای هیچگونه نگرانی نیست. مشتریانی که هاستینگ خودشان را دارند میبایست از طریق شرکت میزبان برای بکاپ اقدام فرمایند.

مدت زمان طراحی سایت بستگی به امکانات و ویژگی های مد نظر شما دارد. کارهای ثبت دامنه و اختصاص هاست به آن در روز اول انجام می‌شود و می‌توانید آدرس آن را برای معرفی (مثلا چاپ روی کارت ویزیت ) به دیگران بدهید. با توجه به کار اولیه که با برنامه‌ریزی الگوی شروع سریع تگفا انجام دادیم نسخه ابتدایی در روز دوم آماده است. اما اعمال تغییرات اختصاصی و جزئیات کاملا به مشخصات پروژه مرتبط است. مدت زمان دقیق ایجاد (تا تکمیل فنی) وب سایت را  تقریبا قبل از امضای قرارداد از ما یاد می‌گیرید.

برای معرفی به گوگل بهتر است تا پایان انجام پروژه صبر کرد تا تمام سایت از نظر کدنویسی و گرافیک بهینه شده باشد. ممکن است تا دو هفته زمان نیاز باشد تا گوگل و دیگرموتورهای جستجو وب سایت شما را ایندکس و در نتیجه خود قرار دهند

برای این کار زیاد عجله نکنید. شرکت تگفا تمام اقدامات لازم را بر اساس زمانبندی انجام خواهد داد.

بله هزینه هاست و دامنه و پنجاه درصد هزینه طراحی سایت در زمان راه اندازی دریافت می شود و مابقی آن در زمان تحویل سایت اخذ می گردد.