طراحی ربات تلگرام

برنامه نویسی ربات تلگرامتاثیر شبکه های اجتماعی را در کسب و کار نمی‌توان نادیده گرفت. در این میان اقبال عمومی ایرانیان به تلگرام توانسته آن را به محبوبترین و پرکاربردترین شبکه اجتماعی در کشور تبدیل کند. از طرفی امکانات جالب و جذاب آن از جمله کانال و ربات توانسته آن را به یکی از بهترین ابزارهای بسیار مفید برای توسعه کسب و کارها تبدیل کند.
ربات های تلگرام با قابلیت ارسال نامحدود پیام و تعامل با کاربران یکی از مناسب ترین و ارزان ترین راه های مدیریت ارتباط با مشتریان است.

ربات تلگرام یک ابزار و وسیله بسیار قدرتمند است. در حقیقت یک نرم افزار است که می تواند به صورت خودکار با مخاطبان شما در ارتباط باشد. شما به وسیله  این نرم افزار می توانید در گروه های دیگر عضو شوید و یا یک اجتماع دو طرفه بین خودتان و مخاطبان به وجود می آورید. ربات تلگرام این قابلیت را نیز دارد که در هر که لحظه می توانید به مخاطبان و گروه های خود پیام فرستاده و همچنین قادر به شنیدن پاسخ اعضا نیز باشید.

ربات ها برای معرفی کسب و کار ، معرفی خدمات ، معرفی کالاها و حتی ثبت سفارش کاربرد دارند. سازمان ها و کسب و کارهای زیادی هستند که از ربات ها استفاده می کنند تا خدمت رسانی به مشتریانشان را ساده کنند. برای مثال یک باشگاه ورزشی می تواند رباتی طراحی کند تا پروسه نوبت گرفتن برای مشتریان آسان شود. بدین ترتیب مشتریان به سادگی وارد تلگرام شده ، ربات را پیدا می کنند. سپس نوبت های خالی را مشاهده کرده و نوبت مدنظرشان را انتخاب می کنند.
همچنین این بات می تواند به معرفی سایر خدمات و نیز تبلیغات و بازاریابی باشگاه کمک کند ؛ یا آدرس و گالری تصاویر از باشگاه را نشان دهد.
هر فعالیت تکراری که نیاز دارد تا یک شخص به سوالات کاربر پاسخ بدهد بهتر است از طریق ربات انجام شود. تصور کنید در طول روز ۱۰۰ نفر از شما سوال بپرسند که آدرس باشگاه شما کجاست ؟ یا چه روزهایی سالن تعطیل است؟ و یا از شما در خواست نوبت داشته باشند.

شرکت تگفا به پشتوانه تیم برنامه نویسی خود آمادگی این را دارد تا ربات های تلگرامی اختصاصی برای کسب و کار شما طراحی و برنامه نویسی نماید. این امکان وجود دارد تا با مهندسی معکوس نرم افزاری که فعلا در حال استفاده از آن هستید بتوان نرم افزاری جانبی برای ارتباط آن با ربات برنامه نویسی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.